Det var inte igår!

Hej allihopa, det var ett tag sedan!! (om ni nu är kvar!) Har haft en massa annat för mig, skolan och innebandyn har tagit den mesta tiden och så har jag inte haft så mycket ork och inspiration för att kunna att blogga. Men nu börjar det i alla fall klia i fingrarna, jag är så sugen på att damma av kameran och fota i massor!
 
Kan ju bjuda lite på vad som hänt idag. Jag bakade pepparkakor hos kusinerna, som vi gör till varje jul. Lika mysigt som alltid! Men tyvärr krockade det med en innebandymatch, så jag fick åka iväg i all hast efter lunch. Vi spelar i en pojkserie för 98or, samma som min lillebror spelar i. Matchen förlorade vi och jag har en massa märken efter bollar lite varstans på kroppen och knäna är röda. Med andra ord så var det en riktig tuff match och vi gav dem riktigt bra motstånd, trots att vi förlorade med 5-1. Men imorgon är det träning igen och nu ska vi tagga om till andra kommande matcher!
 
Hejdå!
 
 
 




Namn

Mail (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Kom ihåg mig?

Trackback